Jūsu grozs ir tukšs. Pievienojiet preci grozam, lai turpinātu.

Notīrīt visu
Kopā apmaksai:
€0,00
Noformēt pirkumu

Lietošanas noteikumi

GIVEN mājas lapas lietošanas noteikumi

01.03.2022

  1. VISPĀRĒJIE NOTEIKUMI
    1. Sabiedrība ar ierobežotu atbildību GIVEN Latvia, reģ. Nr. 40203166474, juridiskā adrese: Dēļu iela 2, Rīga, LV-1004, turpmāk tekstā – GIVEN, sniedz pakalpojumus, kas pieejami mājas lapā www.given.lv, turpmāk tekstā – Mājas lapa. Apmeklējot Mājas lapu un to lietojot, aicinām Jūs iepazīties ar šiem noteikumiem, kā arī Privātuma politiku un Piegādes un atgriešanas noteikumiem.
    2. Ja patērētājs iegādājas GIVEN Mājas lapā piedāvātos izstrādājumus (Preces), tad šāda savstarpēja vienošanās ir Distances līgums atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvai 97/7/EEK par patērētāju aizsardzību saistībā ar distances līgumiem, Patērētāju tiesību aizsardzības likumam un Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumiem Nr.255 „Noteikumi par distances līgumu”.
    3. Mājas lapa ir reģistrēta kā juvelierizstrādājumu mazumtirdzniecības interneta veikals Latvijas Proves Birojā (reģ.nr. 1-4-74/2018, datums 21.08.2018).
  2. DATU AIZSARDZĪBA
    1. GIVEN veic personas datu apstrādi saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu un citiem datu aizsardzībai piemērojamiem tiesību aktiem.
    2. Ar informāciju par to, kā GIVEN apstrādā Jūsu personas datus, Jūs varat iepazīties mūsu Privātuma politikā un Sīkdatņu politikā.
  3. CENAS
    1. Mājas lapā visas cenas norādītas eiro (EUR) valūtā.
    2. Precēm piemērojamie nodokļi ir iekļauti norādītajā cenā.
    3. GIVEN ir tiesības mainīt cenas jebkurā laikā bez iepriekšēja brīdinājuma. Patērētājam ir tiesības iegādāties Preces un pakalpojumus par aktuālajām cenām.
  4. IEGĀDE UN NORĒĶINU KĀRTĪBA UN DROŠĪBA
    1. Ja esat ievietojis preci virtuālajā grozā, tā tiek rezervēta uz 1 h, bet, ja esat GIVEN lojalitātes programmas dalībnieks, rezervācija ir uz 24 h. Pēc tam mēs vairs negarantējam, ka rezervētā prece Jums būs pieejama, un Jums tā no jauna būs jāpievieno iepirkumu grozam, ja vēlēsieties to iegādāties.
    2. Par Preču vai pakalpojumu iegādi Mājas lapā varat norēķināties ar internetbankas starpniecību, kā arī izmantojot maksājumu karti vai Given dāvanu karti. Ņemiet vērā, ka Given Mājas lapā nav iespējams norēķināties ar dāvanu karti, kas saņemta apmaiņā pret atgrieztu preci kādā no Given veikaliem. Pieejamie maksājumu veidi un kartes, kuras mēs pieņemam, ir norādītas mūsu Mājas lapā.
    3. Maksājumu apstrādi nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv. Maksājumu izpildei nepieciešamie personas dati tiek nodoti platformas īpašniekam Maksekeskus AS.
    4. Tāpat Jums ir iespēja iegādāties mūsu preces uz nomaksu, izmantojot GIVEN piedāvāto bezprocentu dalīto maksājumu, kuru piedāvā mūsu sadarbības partneri. Izvēloties Jums piemērotu pirkuma apmaksas termiņu (3, 6 vai 12 mēneši), Jūsu pirkuma summa tiks sadalīta proporcionālās daļās. Lai noformētu nomaksas pirkumu, Jums jāizmanto Smart-ID vai eParaksts Mobile identifikācijas rīkus. Lai mūsu sadarbības partneri varētu izvērtēt, vai Jūsu ienākumi un esošās saistības ir piemērotas, lai mēs varētu piedāvāt Jums šādu pakalpojumu, Jums būs jāievada papildu dati par sevi. Ar sīkāku informāciju par to, kā notiek Jūsu informācijas apstrāde pirms līguma noslēgšanas, varat iepazīties mūsu Privātuma politikā. Pirms nomaksas līguma parakstīšanas Jums ir jāiepazīstas ar Vispārējiem aizdevuma līguma noteikumiem.
    5. GIVEN negarantē visu norēķinu karšu pieņemšanu apmaksai. Ja jums rodas problēmas ar maksājumu karti, lūdzam rakstīt uz [email protected] norādot maksājumu kartes numuru.
    6. GIVEN neuzglabā Jūsu maksājumu kartes datus vai citu maksājuma līdzekļu informāciju.
    7. Maksājumu tehnisko drošību nodrošina ar SSL sertifikātu, kas garantē datu pārsūtīšanas drošību un nepieejamību trešajai pusei.
  5. PIEGĀDES KĀRTĪBA UN PREČU ATGRIEŠANA
    1. Piegāde uz pakomātu Latvijas teritorijā pasūtījumiem virs EUR 40,00 ir bezmaksas. Par pasūtījumiem zem EUR 40,00 ir piemērojama piegādes maksa arī tad, ja pircējs izvēlējies piegādi uz pakomātu.
    2. Piegāde ar kurjeru uz konkrētu adresi vai eksprespiegāde ir maksas pakalpojums neatkarīgi no pirkuma summas.
    3. Piegādes maksas apmērs ir atkarīgs no Jūsu izvēlētā piegādes pakalpojuma sniedzēja un veida, kas norādīti mūsu Mājas lapā.
    4. Ja esat patērētājs, Jums ir tiesības 14 dienu laikā no Preces saņemšanas brīža atkāpties no pirkuma līguma, kas noslēgts, iegādājoties preces Mājas lapā, nepaskaidrojot iemeslu. Jūs varat nodot preci bez maksas jebkurā GIVEN veikalā vai nosūtīt mums ar Omniva pakomātu, izmantojot Precei pievienoto atgriešanas kodu. Ja izvēlaties citu atgriešanas veidu, Jūs uzņematies segt atgriešanas izmaksas.
    5. Ar sīkāku informāciju par atkāpšanos no līguma, preču nodošanu GIVEN un pirkuma maksas atmaksu lūdzam iepazīties Piegādes un atgriešanas noteikumos.
  6. GARANTIJA UN KVALITĀTE
    1. GIVEN rūpējas par savu preču kvalitāti. Jums ir tiesības vērsties pie GIVEN saistībā ar līgumam neatbilstošu preci divu gadu laikā no preces iegādes.
    2. Pretenzijas par preču kvalitāti izskata tikai pēc pirkuma dokumenta uzrādīšanas.
    3. Daži rotaslietu ražotāji ir piešķīruši īpašu garantiju savām precēm. Jūs tiksiet informēts par šādas garantijas noteikumiem un termiņu, iegādājoties preces Mājas lapā vai GIVEN veikalos.
    4. Ražotāju vai GIVEN piešķirtā kvalitātes garantija neierobežo patērētāju tiesības, kuras neatbilstošas kvalitātes preces vai pakalpojuma iegādes gadījumā nosaka tiesību akti.
    5. Ja prece neatbilst līgumam, vispirms Jūs esat tiesīgs prasīt GIVEN neatbilstības novēršanu vai preces maiņu, izņemot, ja tas nav iespējams vai ir nesamērīgi, vai rada GIVEN izmaksas, kuras nav samērīgas salīdzinājumā ar citu risinājumu.
    6. GIVEN veiks maiņu vai remontu bez atlīdzības, ņemot vērā preces raksturu, kā arī paredzamo tās lietošanas nolūku. Remonta izpildes laiks ir nosakāms katrā situācijā individuāli, ņemot vērā bojājuma raksturu.
    7. Juvelierizstrādājumi ar dārgakmeņiem un izstrādājumi, kuriem ir koriģēts izmērs, netiek mainīti, izņemot gadījumus, kad konstatēts slēpts ražošanas defekts, kas nav novēršams, veicot to remontu.
    8. Izstrādājumi, ko klients ir patstāvīgi pasūtījis no ražotāja kataloga, ir uzskatāmi par individuāla pasūtījuma precēm. Uz individuāla pasūtījuma precēm neattiecas 14 dienu atgriešanas tiesības, ko piemēro distances pirkumiem.
    9. Izstrādājumiem ar rodija pārklājumu un apzeltītām rotaslietām ir iespējams dabisks nodilums, kas nav uzskatāms par defektu, un uz to nav attiecināmi preces garantijas noteikumi.
    10. Juvelierizstrādājumu garantijas remontu veic GIVEN servisa sadarbības partneris SIA “Goldwork”. Remonta nepieciešamības gadījumā Jūs varat pasūtīt remontu, vēršoties tieši sadarbības partnera darbnīcās vai arī nodot izstrādājumu remontam tuvākajā GIVEN veikalā.
    11. Konkrētu zīmolu precēm garantijas remontu veic to ražotājs.
    12. Garantijas remonts netiek veikts, ja:
      1. prece ir patvaļīgi bojāta;
      2. nav ievēroti juvelierizstrādājumu lietošanas un kopšanas noteikumi;
      3. juvelierizstrādājumu ir labojis vai tā sākotnējo dizainu mainījis cits meistars, kurš nav SIA „Goldwork” servisa juvelieris.
    13. Patērētājs ir tiesīgs pieprasīt, lai GIVEN attiecīgi samazina preces cenu vai atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu, ja GIVEN saprātīgā termiņā nav novērsis preces neatbilstību līguma noteikumiem vai nav apmainījis preci pret līguma noteikumiem atbilstošu, vai ja minētās darbības veiktas, radot būtiskas neērtības patērētājam.
    14. Samazinot cenu vai atceļot līgumu un atmaksājot patērētājam par preci samaksāto naudas summu, var tikt ņemts vērā preces nolietojums vai labums, ko patērētājs guvis, lietojot preci, un par ko puses ir vienojušās.
    15. Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem ir maznozīmīga un nevar būtiski ietekmēt patērētāja iespējas preci izmantot, patērētājs nevar prasīt, lai GIVEN atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu. Preces neatbilstība līguma noteikumiem uzskatāma par maznozīmīgu, ja tā būtiski nepazemina preces pamatfunkciju izpildes kvalitāti vai lietošanas īpašības un to var novērst, neradot vizuāli konstatējamas izmaiņas preces ārējā izskatā. Prece nav uzskatāma par neatbilstošu līguma noteikumiem, ja līguma slēgšanas brīdī patērētājs zināja vai nevarēja nezināt par preces neatbilstību līguma noteikumiem (piemēram, iegādājoties nocenotu preci ar nelielu defektu).
    16. Patērētāja prasījumu gadījumā pirkuma līgums netiek atcelts un nauda netiek atmaksāta par tām precēm, kuras ir tīši vai nolaidības dēļ bojātas (pakļautas ķīmisku vielu, atklātas liesmas, augstas temperatūras, asu priekšmetu utt. iedarbībai) vai ja ir pārkāpti preču lietošanas un kopšanas noteikumi, vai preces ir lietotas nepareizi vai neatbilstoši paredzētajam uzdevumam.
  7. LIETOTĀJA ATBILDĪBA
    1. Piekļūstot Mājas lapai vai lietojot to, Jums ir jāievēro šeit izklāstītie GIVEN Mājas lapas lietošanas noteikumi, kā arī Mājas lapā publicētie īpašie brīdinājumi vai norādījumi par piekļuvi vai lietošanu. Jums vienmēr jārīkojas labticīgi, atbilstoši likumam un vispārpieņemtajai praksei. Jūs nedrīkstiet veikt jebkādas izmaiņas vai labojumus Mājas lapā, tajā atrodamajā saturā vai pakalpojumos, kā arī jebkādā veidā kaitēt Mājas lapas darbībai vai funkcionalitātei. Ja Jūs apzināti vai nolaidības dēļ pārkāpjat šajos noteikumos paredzētās saistības, Jūs esat atbildīgs par visiem zaudējumiem un kaitējumu, ko šāds pārkāpums ir nodarījis GIVEN, mūsu filiālēm, partneriem vai licenču devējiem.
  8. JŪSU GIVEN PROFILS
    1. Apmeklējot Mājas lapu, Jūs varat piereģistrēt tajā savu profilu. Reģistrēt profilu var ikviena fiziska persona, kura reģistrācija brīdī ir sasniegusi vismaz 18 gadu vecumu. Jums ir nepieciešams norādīt savus personas datus un izmantot kādu no piedāvātajiem autentifikācijas rīkiem.
    2. Lai uzzinātu, kā GIVEN apstrādā Jūsu profila datus, lūdzam iepazīties ar mūsu Privātuma politiku.
    3. Reģistrējot savu profilu, Jums automātiski tiks piešķirts lojalitātes kartes numurs, kuru varat izmantot, lai izdevīgāk iepirktos GIVEN Mājas lapā un veikalos.
    4. Jūs varat labot savus profila datus katrā laikā. Tāpat Jums ir iespēja norādīt savus īpašos datumus, piemēram, dzimšanas dienas datumu, kuros saņemsiet īpašus piedāvājumus no GIVEN.
    5. Ja Jūs vēlaties dzēst savu profilu Mājas lapā, sazinieties ar mums, rakstot uz e-pastu: [email protected] Dzēšot savu profilu, Jūs nevarēsiet to atjaunot un neatgriezeniski zaudēsiet lojalitātes programmas ietvaros uzkrāto atlaižu līmeni un citus labumus, ko piedāvā GIVEN lojalitātes programma.
  9. SAITES UZ TREŠO PUŠU MĀJAS LAPĀM
    1. Mēs neesam atbildīgi par citu mājas lapu saturu, uz kurām vai no kurām ved mūsu Mājas lapas saites. Mājas lapā redzamās saites izveidotas vienīgi Jūsu ērtībai. Uz citām tīmekļa vietnēm, mājas lapām vai no tām vedošu saišu izmantošana ir Jūsu pašu atbildība. Mēs nekādā veidā neesam atbildīgi par citu tīmekļa vietņu pārbaudi vai izvērtēšanu, no kurām vai uz kurām ved mūsu Mājas lapas saites, un mēs negarantējam citu šādu tīmekļa vietņu piedāvājumu, kā arī mēs neuzņemamies nekādu atbildību vai saistības attiecībā uz citu mājas lapu un vietņu darbību, saturu, produktiem vai pakalpojumiem, ieskaitot to privātuma politikas un lietošanas noteikumus. Jums patstāvīgi uzmanīgi jāiepazīstas ar citu apmeklēto tīmekļa vietņu lietošanas noteikumiem un privātuma politiku.
  10. INTELEKTUĀLAIS ĪPAŠUMS
    1. Visa šajā Mājas lapā pieejamā informācija un saturs, ieskaitot, bet neaprobežojoties ar preču zīmēm, logotipiem, tekstu, grafiskām zīmēm, pogu ikonām, attēliem, skaņas ierakstu fragmentiem, datu apkopojumiem un programmatūru, ir GIVEN, mūsu filiāļu vai partneru īpašums, un to aizsargā normatīvie akti intelektuālā īpašuma aizsardzības jomā. Bez skaidras mūsu rakstiskas atļaujas mums piederošo preču zīmju izmantošana jebkādā veidā, neatkarīgi no mērķiem, nav atļauta, izņemot gadījumus, kad to tieši pieļauj normatīvie akti.
  11. STRĪDU IZŠĶIRŠANAS KĀRTĪBA
    1. Ja saistībā ar šo Mājas lapu rodas strīds, visas šajos noteikumos paredzētās tiesības un pienākumus, kā arī visas darbības to ietvaros regulē Latvijas Republikas normatīvie akti.
    2. Puses visus strīdus, kas jebkādā veidā attiecas uz Mājas lapas apmeklējumu vai rodas saistībā ar šī Distances līguma izpildi, skaidrojumu vai tā darbības izbeigšanu, centīsies atrisināt savstarpējās pārrunās.
    3. Ja puses nespēj izšķirt radušos strīdu savstarpējās pārrunās, jebkurai no pusēm ir tiesības vērsties Latvijas Republikas tiesā.
    4. Ja Jūs uzskatāt, ka GIVEN, ir pārkāpis patērētāju tiesību aizsardzības noteikumus, piemēram, attiecībā uz informācijas sniegšanu par pakalpojumu, distances līgumu vai atteikuma tiesībām, lūdzam vispirms nosūtīt mums argumentētu pretenziju uz e-pasta adresi [email protected]. Mēs izskatīsim Jūsu pretenziju un sniegsim atbildi. Ja Jūs nepiekrītat mūsu atbildei, Jūs varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, lai risinātu strīdu ārpustiesas kārtībā (Attiecas tikai uz jautājumiem, kas nav saistīti ar medicīnas pakalpojumiem). Vairāk informācijas: https://www.ptac.gov.lv/lv/content/pateretaju-stridu-risinasanas-komisija-0.
    5. Ja starp GIVEN un patērētāju rodas strīds par fizisko personu datu aizsardzības jautājumiem, jebkurai no pusēm ir tiesības vērsties tiesā, kā arī Datu valsts inspekcijā, adrese: Elijas iela 17, Rīga, LV-1050.
  12. VISPĀRĪGI NOTEIKUMI
    1. Šie noteikumi veido visu starp jums un GIVEN noslēgto vienošanos attiecībā uz šīs Mājas lapas un tās satura lietošanu.
    2. GIVEN ir tiesības jebkurā laikā labot un precizēt šos noteikumus, publicējot attiecīgās izmaiņas Mājas lapā un norādot pēdējo izmaiņu veikšanas datumu. Jebkuras šajos noteikumos veiktās izmaiņas stājas spēkā uzreiz pēc to publicēšanas. Turpinot lietot Mājas lapu pēc šādu izmaiņu veikšanas, jūs ar to apliecināt savu piekrišanu visām izmaiņām.
  13. NEPĀRVARAMA VARA
    1. GIVEN nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus mūsu saprātīgas kontroles, kurus nevarēja ne paredzēt ne novērst, kas ietver, bet neaprobežojas ar streikiem, valdības rīkojumiem, karadarbību vai nacionālā mēroga ārkārtas stāvokli, terorisma draudiem vai terorisma aktiem, vides vai klimata anomālijām, neizpildi no trešo personu puses, traucējumiem interneta savienojumā, kā arī datoriekārtu un programmatūras atteici. Šādu nepārvaramas varas apstākļu gadījumā mēs sazināsimies ar Jums un centīsimies novērst radušos kavējumus pēc iespējas ātrāk.