Jūsu grozs ir tukšs. Pievienojiet preci grozam lai turpinātu.

Notīrīt visu
Kopā apmaksai:
€0,00
Noformēt pirkumu

Biežāk uzdotie jautājumi

Pasūtījumu veikšana

Kā noformēt pasūtījumu?

Izvēlieties preci un pievienojiet to savam pirkuma grozam. Izvēlieties piegādes un apmaksas veidu. Pēc pasūtījuma noformēšanas saņemsiet apstiprinājuma e-pastu.

Vai ir iespējams apskatīt preces uz vietas?

Jā, preces ir iespējams apskatīt Rīgā, Lielirbes ielā 17a.
Noformējot pasūtījumu, pie Piegādes veida jāizvēlas - Saņemt veikalā un pie Apmaksas veida - Apmaksa veikalā.

Vai man ir obligāti jāreģistrējas mājas lapā, lai veiktu pasūtījumu?

Lai veiktu pirkumu reģistrācija nav obligāta, bet, izveidojot savu profilu, varēsiet ērti sekot līdzi pasūtījuma statusam, kā arī pārbaudīt preces pieejamību.

Kā veikt pasūtījuma apmaksu?

Pasūtījumus ar piegādi var apmaksāt ar bankas maksājumu karti vai internetbanku.
Izvēloties pasūtījumu saņemt Lielirbes ielā 17a, Rīgā, to var apmaksāt uz vietas ar bankas maksājumu karti, skaidrā naudā vai izmantojot dāvanu karti.

Vai iespējams noformēt pasūtījumu pa tālruni?

Jā, pasūtīt izvēlētās preces var gan pa telefonu, gan veicot pasūtījumu mājaslapā.

Cik preces varu ielikt grozā?

Grozā var ielikt līdz 10 precēm.

Vai lojālā klienta atlaide summējas ar akcijas atlaidi?

Nē, atlaides nesummējas.

Vai preces var iegādāties bezprocentu nomaksā?

Preces bezprocentu nomaksā var noformēt Given by Grenardi veikalos visā Latvijā (izņemot Pop-up veikalu Lielirbes ielā 17a, Rīgā).

Kā varu veikt zelta maiņas darījumu – nodot zeltlietas un veikt pirkumu?

Zelta maiņu varat veikt visos Given by Grenardi veikalos visā Latvijā, kā arī Pop-up veikalā Lielirbes ielā 17a, Rīgā.

Piegāde un saņemšana

Kā es varu saņemt savu e-veikalā noformēto pasūtījumu?

Pasūtījumus var saņemt:
Rīgā, Lielirbes ielā 17a;
Omniva pakomātos visā Latvijā;
ar DPD kurjeru uz norādīto adresi visā Latvijā;
kā arī ar ekspress kurjera piegādi (tajā pašā dienā) Rīgā un Rīgas rajonā.

Cik ātri varu saņemt pasūtījumu?

Pasūtījumus, kas tiek pieņemti darba dienās līdz 17:00, var saņemt tajā pašā dienā Lielirbes ielā 17a, Rīgā.
Omnivas piegāde notiek no 1-3 darba dienām.
DPD piegāde notiek no 2-5 darba dienām.
Ekspress kurjera piegāde tajā pašā darba dienā, kad veikts pasūtījums (pie nosacījuma, ja pasūtījums e-veikalā veikts līdz plkst. 17:00; ja pasūtījums veikts pēc plkst. 17:00, tad piegāde būs nākamajā darba dienā).

Cik maksā piegāde?

Bezmaksas – pasūtījuma saņemšana Given Pop-up veikalā Lielirbes ielā 17a, Rīgā;
Bezmaksas – uz Omnivas pakomātu, ja pasūtījuma summa ir virs EUR 30.00;
EUR 2.50 - uz Omnivas pakomātu, ja pasūtījuma summa ir zem EUR 30.00;
EUR 6.50 – DPD kurjers;
EUR 15.00 – Ekspress piegāde (Rīga un Rīgas rajons).

Vai es varu saņemt pasūtījumu kādā no Given veikaliem?

Pasūtījumu iespējams saņemt uz vietas Given Pop-up veikalā Lielirbes ielā 17a, Rīgā.

Kāds ir Given e-veikala izsniegšanas punkta darba laiks?

Given pasūtījumu izsniegšanas punkts strādā katru darba dienu no 09:00-18:00.

Kā es zināšu, kad pasūtījums ir sagatavots saņemšanai?

Izvēloties saņemt pasūtījumu Rīgā, Lielirbes ielā 17a, tas tiek sagatavots aptuveni stundas laikā - sagaidiet ziņu no mūsu atbalsta dienesta, un variet doties tam pakaļ.
Izvēloties saņemt pasūtījumu ar Omniva pakomātu, saņemsiet sms par piegādi un saņemšanas kodu.
DPD un Ekspress kurjers sazināsies ar saņēmēju pa norādīto tālruņa numuru tieši pirms piegādes.

Cik ilgā laikā varu izņemt savu pasūtījumu?

Pasūtījumu var izņemt 7 dienu laikā darba dienās no 09:00-18:00.

Vai e-veikalā ir iespējams iegādāties Dāvanu karti?

Jā, gan elektroniskā, gan drukātā veidā:
https://given.lv/lv/noderigi/pirkt-juvelierizstradajumu-davanu-karti

Vai par savu pasūtījumu varu maksāt ar Dāvanu karti?

Par pasūtījumu maksājot uz vietas Lielirbes ielā 17a, Rīgā, ir iespējams izmantot Dāvanu karti (gan iegādātu Given veikalos, gan e-veikalā).
Par pasūtījumu maksājot e-veikalā, ir iespējams norēķināties tikai ar Dāvanu kartēm, kas ir iegādātas e-veikalā.

Atgriešana

Vai es varu atgriezt jūsu e-veikalā iegādāto preci?

Jā, jūs variet atgriezt pasūtīto preci 14 dienu laika no tās saņemšanas brīža. Precei jābūt ar oriģinālo cenu zīmi, iepakojumu un bez defektiem.

Kā notiek e-veikalā iegādātās preces atgriešana?

Lai atgrieztu preci, jums nepieciešams aizpildīt atteikuma veidlapu GIVEN mājas lapā, norādot nepieciešamos datus:
https://given.lv/lv/noderigi/precu-atgriesana
Preci var atgriezt bezmaksas jebkurā Given by Grenardi veikalā visā Latvijā.
Vai atsūtot ar kurjeru uz sekojošu adresi - SIA “GIVEN Latvia”, Lielirbes iela 17A-11, Rīga, LV-1046.

Vai es varu veikt preces apmaiņu?

Ja vēlaties apmainīt e-veikalā iegādāto preci, to var izdarīt 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža, uzrādot pirkuma apliecinošu dokumentu, jebkurā Given by Grenardi veikalā visā Latvijā.

Kādā apjomā man atgriezīs naudu?

Preces atgriešanas gadījumā Jūs saņemsiet pilnu summu par preci, summa par piegādi atgriezta netiek.

Vai GIVEN sedz atgriešanas izdevumus, ja sūtīšu preci atpakaļ ar kurjeru?

GIVEN nesedz atgriešanas izdevumus.
Preci bezmaksas var atgriezt jebkurā Given by Grenardi veikalā visā Latvijā.

Ja atgriezīšu preci veikalā, vai atmaksu varēšu saņemt skaidrā naudā?

Nē, nauda tiek atgriezta uz to pašu bankas kontu, no kura tika veikts maksājums.

Cik ātri saņemšu naudu pēc preces atgriešanas?

Naudas atmaksa notiek tajā pašā dienā, kad esam saņēmuši preci.
Nauda būs Jūsu kontā pēc 1-3 darba dienām atkarībā no jūsu bankas.

Citi jautājumi

Kā noteikt gredzena izmēru?

Lai noteiktu gredzena izmēru, ir jāzin pirksta apkārtmērs. To var vienkārši izdarīt, ņemot papīra loksni vai diedziņu un apliekot apkārt pirkstam. Izmēriet nomērīto garumu ar lineālu. Iegūto vērtību ievadiet mūsu rīkā un varēsiet atlasīt jūsu izmēra gredzenus, kas pieejami mūsu veikalā.
https://given.lv/lv/noderigi/ka-noteikt-gredzena-izmeru

Uz kura pirksta nēsā saderināšānās gredzenu?

Saderināšanās gredzena nēsāšanas tradīcijas dažādās valstīs atšķiras. Eiropā pēc kāzām pieņemts saderināšanās gredzenu pārlikt uz kreisās rokas zeltneša, uz labās rokas uzvelkot laulību gredzenu, tomēr pēdējā laikā arvien biežāk sievietes izvēlas arī pēc kāzām saderināšanās gredzenu turpināt nēsāt uz labās rokas, kopā ar laulību gredzenu. Tomēr nav pilnīgi viennozīmīgas atbildes uz šo jautājumu, vispareizāk būtu vadīties pēc savām sajūtām.

Vai iegādātajām precēm ir garantija?

Visām precēm ir 2 gadu garantija uz ražošanas defektiem, saglabājot un uzrādot pirkuma apliecinošu dokumentu. Uzmanīgi izlasiet pirkumam pievienoto preču lietošanas instrukciju.

Ko darīt, ja manai rotaslietai ir izkritis akmentiņš vai ir saplīsusi ķēdīte?

Jūs variet vērsties pie mūsu juvelieriem:
https://goldwork.lv/
Viņi palīdzēs jebkurā jautājumā, kas saistīts ar rotu labošanu un apkopi.
Sīkdatņu paziņojums

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu lietotāja pieredzi un mūsu vietņu kvalitāti. Mēs ļaujam trešajām personām, tostarp mārketinga partneriem, izvietot sīkfailus mūsu vietnēs. Turpinot izmantot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izvietošanai un izmantošanai saskaņā ar mūsu sīkdatņu politiku.