Jūsu grozs ir tukšs. Pievienojiet preci grozam, lai turpinātu.

Notīrīt visu
Kopā apmaksai:
€0,00
Noformēt pirkumu

Biežāk uzdotie jautājumi

Kā noformēt pasūtījumu?

Izvēlieties preci un pievienojiet to savam pirkuma grozam. Izvēlieties piegādes un apmaksas veidu. Pēc pasūtījuma noformēšanas saņemsiet apstiprinājuma e-pastu.

Vai man ir obligāti jāreģistrējas mājas lapā, lai veiktu pasūtījumu?

Lai veiktu pirkumu reģistrācija nav obligāta, bet, izveidojot savu profilu, varēsiet apskatīt savu pirkumu vēsturi, saņemt papildus atlaides svētkos, saņemt jaunumus par akcijām u.c.

Kā veikt pasūtījuma apmaksu?

Pasūtījumus var apmaksāt ar bankas maksājumu karti vai internetbanku, kā arī dāvanu karti.

Vai ir iespējams noformēt pasūtījumu, zvanot pa telefonu?

Nē, pasūtīt izvēlētās preces var tikai veicot pasūtījumu mājaslapā.

Vai lojālā klienta atlaide summējas ar akcijas atlaidi?

Nē, atlaides nesummējas.

Vai preces var iegādāties bezprocentu nomaksā?

Jā, preces bezprocentu nomaksā var noformēt Given veikalos visā Latvijā, kā arī Given e-veikalā.

Kā varu veikt zelta maiņas darījumu – nodot zeltlietas un veikt pirkumu?

Nodot zeltu pret dāvanu karti ir iespējams jebkurā Given veikalā visā Latvijā.

Piegāde un saņemšana

Kā es varu saņemt savu e-veikalā noformēto pasūtījumu?

Pasūtījumus var saņemt:
- jebkurā Given veikalā uz vietas;
- Omniva pakomātos visā Latvijā;
- DPD paku skapjos visā Latvijā;
- ar DPD kurjeru uz norādīto adresi visā Latvijā;
- kā arī ar kspress kurjera piegādi (tajā pašā dienā) darba dienās Rīgā.

Cik ātri varu saņemt pasūtījumu?

Izņemšana veikalā - pasūtījumus, kas tiek pieņemti līdz plkst. 18:00, var saņemt tajā pašā dienā izvēlētajā veikalā.
Omnivas piegāde notiek no 1-2 darba dienām.
DPD piegāde notiek no 1-2 darba dienām.
Ekspress kurjera piegāde notiek darba dienās tajā pašā dienā, kad veikts pasūtījums (pie nosacījuma, ka pasūtījums e-veikalā veikts līdz plkst. 17:00; taču, ja pasūtījums veikts pēc plkst. 17:00, tad piegāde būs nākamajā darba dienā).

Cik maksā piegāde?

Bezmaksas – pasūtījuma saņemšana Given veikalos;
Bezmaksas – uz Omnivas un DPD pakomātu, ja pasūtījuma summa ir virs EUR 40.00;
EUR 2.50 - uz Omnivas un DPD pakomātu, ja pasūtījuma summa ir zem EUR 40.00;
EUR 6.50 – DPD kurjers;
EUR 9.00 – ekspress piegāde (Rīgā).

Vai es varu saņemt pasūtījumu kādā no Given veikaliem?

Jā, pasūtījumu iespējams saņemt uz vietas jebkurā Given veikalā visā Latvijā (pie nosacījuma, ka izvēlētās preces atrašanās vieta ir izvēlētais veikals).

Kā es zināšu, kad pasūtījums ir sagatavots saņemšanai?

Izvēloties saņemt pasūtījumu Given veikalā, tas tiek sagatavots aptuveni stundas laikā - sagaidiet apstiprinājuma e-pastu, un variet doties tam pakaļ.
Izvēloties saņemt pasūtījumu ar Omniva vai DPD pakomātu, saņemsiet SMS par piegādi un saņemšanas kodu.
DPD un ekspress piegādes kurjers sazināsies ar saņēmēju pa norādīto tālruņa numuru tieši pirms piegādes.

Cik ilgā laikā varu izņemt savu pasūtījumu no izvēlētā veikala?

Pasūtījumu var izņemt 7 dienu laikā konkrētā veikala darba laika stundās.

Vai e-veikalā ir iespējams iegādāties dāvanu karti?

Jā, gan elektroniskā, gan drukātā veidā:
https://given.lv/lv/noderigi/pirkt-juvelierizstradajumu-davanu-karti

Vai par savu pasūtījumu varu maksāt ar dāvanu karti?

Jā, par pasūtījumu ir iespējams norēķināties ar dāvanu karti.

Kā es varu izmantot dāvanu karti, lai apmaksātu pasūtījumu?

Lai izmantotu GIVEN vai Lieliska dāvana dāvanu karti, pirkuma grozā, 3. solī pie apmaksas veida jāizvēlas GIVEN vai Lieliska dāvana dāvanu karte un jāievada garais kods.
Ja dāvanu karte nedarbojas, jāsazinās ar klientu atbalstu, zvanot uz +371 60003585 vai rakstot uz [email protected], vai tiešsaistes čatā.
Lai izmantotu Dāvanu serviss dāvanu karti, nepieciešams nosūtīt dāvanu kartes bildi uz [email protected] vai tiešsaistes čatā. 1-2 darba dienu laikā Jūsu dāvanu karte tiks pārtaisīta uz GIVEN dāvanu karti un tiks nosūtīta uz Jūsu e-pastu.

Atgriešana

Vai es varu atgriezt jūsu e-veikalā iegādāto preci?

Jā, jūs variet atgriezt pasūtīto preci 14 dienu laika no tās saņemšanas brīža. Precei jābūt ar oriģinālo cenu zīmi, iepakojumu un bez defektiem.

Kā notiek e-veikalā iegādātās preces atgriešana?

Preci var atgriezt jebkurā Given veikalā visā Latvijā.
Vai nosūtot mums atpakaļ, izmantojot Omnivas vai DPD atgriešanas kodu.
Vai atsūtot ar kurjeru uz sekojošu adresi - SIA “GIVEN Latvia”, Dēļu iela 2, Rīga, LV-1004.

Vai es varu veikt preces apmaiņu?

Ja vēlaties apmainīt e-veikalā iegādāto preci, to var izdarīt 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža, uzrādot pirkuma apliecinošu dokumentu, jebkurā Given veikalā visā Latvijā.

Kādā apjomā man atgriezīs naudu?

Preces atgriešanas gadījumā Jūs saņemsiet pilnu summu par preci, summa par piegādi atgriezta netiek.

Vai GIVEN sedz atgriešanas izdevumus, ja sūtīšu preci atpakaļ ar kurjeru?

Nē, GIVEN nesedz kurjera izdevumus. Preci bezmaksas var atgriezt jebkurā Given veikalā visā Latvijā vai izmantojot Omnivas vai DPD atgriešanas kodu.

Ja atgriezīšu preci veikalā, vai atmaksu varēšu saņemt skaidrā naudā?

Nē, nauda tiek atgriezta uz to pašu bankas kontu, no kura tika veikts maksājums.

Cik ātri saņemšu naudu pēc preces atgriešanas?

Naudas atmaksa notiek tajā pašā dienā, kad esam saņēmuši preci.
Nauda būs jūsu kontā pēc 1-3 darba dienām atkarībā no jūsu bankas.

Citi jautājumi

Kā noteikt gredzena izmēru?

Lai noteiktu gredzena izmēru, ir jāzin pirksta apkārtmērs. To var vienkārši izdarīt, ņemot papīra loksni vai diedziņu un apliekot apkārt pirkstam. Izmēriet nomērīto garumu ar lineālu. Iegūto vērtību ievadiet mūsu rīkā un varēsiet atlasīt jūsu izmēra gredzenus, kas pieejami mūsu veikalā.
https://given.lv/lv/noderigi/ka-noteikt-gredzena-izmeru

Uz kura pirksta nēsā saderināšānās gredzenu?

Saderināšanās gredzena nēsāšanas tradīcijas dažādās valstīs atšķiras. Eiropā pēc kāzām pieņemts saderināšanās gredzenu pārlikt uz kreisās rokas zeltneša, uz labās rokas uzvelkot laulību gredzenu, tomēr pēdējā laikā arvien biežāk sievietes izvēlas arī pēc kāzām saderināšanās gredzenu turpināt nēsāt uz labās rokas, kopā ar laulību gredzenu. Tomēr nav pilnīgi viennozīmīgas atbildes uz šo jautājumu, vispareizāk būtu vadīties pēc savām sajūtām.

Vai iegādātajām precēm ir garantija?

Visām precēm ir 2 gadu garantija uz ražošanas defektiem, saglabājot un uzrādot pirkuma apliecinošu dokumentu. Uzmanīgi izlasiet pirkumam pievienoto preču lietošanas instrukciju.

Ko darīt, ja manai rotaslietai ir izkritis akmentiņš, vai ir saplīsusi ķēdīte?

Jūs varat nodot rotaslietu jebkurā GIVEN veikalā uz remontu vai vērsties pie mūsu juvelieriem:
GOLDWORK, Lielirbes iela 17a, t/c Panorama Plaza, Rīgā vai Ieriķu ielā 3, t/c Domina, Rīgā. https://goldwork.lv/, t. 66100499, [email protected], Whatsapp - 20001215.
Viņi palīdzēs atrisināt jebkuru jautājumu, kas saistīts ar rotu labošanu un apkopi.