Jūsu grozs ir tukšs. Pievienojiet preci grozam, lai turpinātu.

Notīrīt visu
Kopā apmaksai:
€0,00
Noformēt pirkumu

Piegāde, garantija un atgriešana

05.11. 2018

  1. PIEGĀDES KĀRTĪBA
    1. Pasūtījums tiek pieņemts apstrādei tikai pēc pasūtījuma pilnas apmaksas.
    2. Lūdzam iespējami precīzi norādīt piegādes adresi šim nolūkam norādītajos laukos. Lūdzu neaizmirstiet norādīt kurjeram būtisku informāciju (durvju kods, biroja nr. utt.). Nekorekti norādītas adreses dēļ piegādes termiņš var tikt pagarinātāts.
    3. Aizpildot piegādes adresi, nepieciešams norādīt telefona numuru, lai kurjers var sazināties ar sūtījuma saņēmēju. Nekorekti norādīta telefona numura dēļ piegādes termiņš var tikt pagarināts.
    4. Pasūtījumi, kas tiek pieņemti darba dienās no 9:00 līdz 18:00, tiek apstrādāti tajā pašā dienā un tiks nodoti kurjeram tajā pašā dienā uz piegādi.
    5. Pasūtījumi, kas tiek pieņemti darba dienās pēc 18:00, tiek apstrādāti nākamajā darba dienā un tiek nodoti kurjeram nākamajā darba dienā uz piegādi.
    6. Piegādes brīdī kurjeram ir tiesības lūgt uzrādīt personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti), lai apstiprinātu pasūtījuma saņēmēja personību.
  2. PIEGĀDES TERMIŅI UN MAKSA
    1. Pasūtījumi no GIVEN interneta veikala tiek piegādāti bezmaksas ar Omniva visā Latvijas teritorijā (pasūtījumiem zem EUR 30.00 piegādes maksa - EUr 2.50).
    2. Pasūtījumi no GIVEN interneta veikala ar DPD piegādi visā Latvijas teritorijā - EUR 6.50
    3. Pasūtījumu piegāde notiek 1-3 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apmaksas.
    4. Visas GIVEN preces tiek apdrošinātas un Jums nav jāuztraucas par piegādes drošību vai citiem riskiem.
  3. PREČU ATGRIEŠANAS UN NAUDAS ATMAKSA
    1. Slēdzot distances līgumu, t.i. veicot pirkumu interneta veikalā GIVEN, iespējams izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Atteikuma tiesības neattiecas uz juridiskām personām.
    2. Jums ir tiesības atteikuma tiesību izmantošanas laikā izmēģināt attiecīgo preci, lai pārliecinātos, vai tā atbilst Jūsu vajadzībām un vēlmēm, nenoņemot un nesabojājot cenu un proves zīmes. Atcerieties, ka atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, Jums ir tiesības preci lietot tikai tās pārbaudes nepieciešamībai (tieši tādā apmērā, kādā to varētu izdarīt pirms preces iegādes veikalā).
    3. Atteikuma tiesību termiņš tiek aprēķināts sekojoši: ja pasūtīta prece - no dienas, kad patērētājam prece piegādāta; ja vienā pasūtījumā pasūtītas vairākas preces, kuras piegādā atsevišķi, - no dienas, kad patērētājam piegādāta pēdējā pasūtītā prece; ja tiek piegādāta prece, kas sastāv no vairākām partijām vai daļām, - no dienas, kad patērētājam piegādāta pasūtītās preces pēdējā partija vai daļa.
    4. Lai atgrieztu preci Jums nepieciešams aizpildīt atteikuma veidlapu GIVEN mājas lapā, norādot nepieciešamos datus.
    5. Lūdzam uzmanīgi aizpildīt atteikuma veidlapu, norādot visus nepieciešamos datus, lai mēs varētu ātri atrast Jūsu pasūtījumu. Neprecīzu datu gadījumā esam tiesīgi pieņemt atteikumu ar tās dienas datumu, kad visi dati tiek precizēti.
    6. Preces atgriešanu iespējams veikt 14 dienu laikā jebkurā GIVEN veikalā, vai arī, nosūtot preci uz GIVEN biroju - SIA “GIVEN Latvia”, Lielirbes iela 17A-11, Rīga, LV-1046), kopā ar piegādes brīdī saņemtiem pirkuma dokumentiem. GIVEN nesedz preces atgriešanas pasta vai kurjera izdevumus.
    7. Ja 14 dienu laikā pēc atteikuma pieteikuma mēs neesam saņemuši preci, no kuras esat atteicies, tad atteikuma pieteikums tiek anulēts.
    8. Izmantojot atteikuma tiesības, Jūs esat atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces pārbaudes nolūkam paredzēto, par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos.
    9. Ja izmantojat atteikuma tiesības, interneta veikalam GIVEN ir pienākums iespējami agrāk, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad esam saņēmuši atgriezto preci un pārliecinājušies par tās kvalitātes atbilstību, atmaksāt naudu uz to pašu bankas kontu, no kura tika veikta pasūtījuma apmaksa.
  4. JUVELIERIZSTRĀDĀJUMU LIETOŠANAS UN KOPŠANAS NOTEIKUMI
    1. Juvelierizstrādājumi ir jānoņem visos gadījumos, kad iespējams tos mehāniski, termiski vai ķīmiski bojāt, t.sk.: uzkopjot telpas, mazgājot traukus vai veicot citus saimnieciskus darbus; mazgājot rokas, ejot dušā vai vannā; lietojot kosmētikas, parfimērijas vai farmācijas produktus; ejot gulēt; nodarbojoties ar sportu; apmeklējot saunu, solāriju vai pirti; sauļojoties un peldoties.
    2. Brīdinām:
      1. nēsājot pūstos juvelierizstrādājumus zem cieša vai smaga apģērba, iespējama to deformācija;
      2. nēsājot pūstajās un čūskveida ķēdītēs smagus, liela izmēra kulonus, tās var mainīt formu vai pārtrūkt;
      3. nēsājot cieši kopā vairākus juvelierizstrādājumus, var veidoties mehāniski bojājumi vai skrāpējumi;
      4. tīrot juvelierizstrādājumus ar zobu pastu, smiltīm vai citiem abrazīviem materiāliem, iespējams to nodilums;
      5. neapzināti vai apzināti izraisot virsmas mehāniskus bojājumus (skrāpējumus, iespiedumus, deformācijas u.tml.), pakļaujot izstrādājumu ķīmisku vielu ietekmei vai pulējot (ja izstrādājumam ir matēta, oksidēta virsma vai rodija pārklājums), iespējams dekoratīvās virsmas nodilums;
      6. nēsājot juvelierizstrādājumus ar kaučuku, ādu, silikonu, emalju vai metālkeramiku un, ejot ar tiem pirtī, saunā vai solārijā, iespējami to ķīmiski un termiski bojājumi.
    3. Izvēloties juvelierizstrādājumus ar dabīgiem akmeņiem, svarīgi:
      1. tos uzglabāt aizvērtās kārbiņās, lai pasargātu no tiešas saules staru iedarbības, jo liela daļa šo akmeņu gaismas ietekmē var zaudēt tiem raksturīgo toni;
      2. izvairīties no krapju (ķepiņveida) akmeņu stiprinājumu mehāniskiem bojājumiem, jo, aizķerot vai atlokot krapi, akmens var izkustēties un izkrist;
      3. izstrādājumus ar dabīgiem akmeņiem, pērlēm un koraļļiem tīrīt tikai pie juveliera. Jāatceras, ka juvelierizstrādājumu nēsāšanas un glabāšanas apstākļi ietekmē to ilgmūžību, piemēram, novecošanu paātrina izžūšana un mehāniski bojājumi, savukārt pie krasām temperatūras maiņām tajos var rasties plaisas.
    4. Juvelierizstrādājumu kopšana
      1. Iesakām tīrīšanu un pulēšanu uzticēt GIVEN servisa juvelieriem.
    5. Ikdienas apkopi iespējams veikt:
      1. ar GIVEN veikalos nopērkamiem speciāliem līdzekļiem un salvetēm zelta, sudraba, pērļu un dārgakmeņu kopšanai;
      2. zelta rotaslietas (izņemot izstrādājumus ar dabīgiem akmeņiem, pērlēm, koraļļiem un metālkeramikas savienojumiem) – paturot vairākas stundas siltā ziepjūdenī, kam pievienoti daži pilieni ožamā spirta, pēc tam noskalojot tos zem tekoša ūdens;
      3. sudraba rotaslietas (izņemot izstrādājumus ar dabīgiem akmeņiem, pērlēm, koraļļiem un metālkeramiku) – skalojot siltā dzeramās soda šķidrumā un pēc tam tos nopulējot ar vilnas vai flaneļa audumu.
  5. GARANTIJAS NOTEIKUMI
    1. Pretenzijas par preču kvalitāti izskata tikai pēc pirkuma dokumenta uzrādīšanas.
    2. Termiņš pretenziju pieteikšanai par juvelierizstrādājuma kvalitāti ir 2 gadi no preces iegādes dienas.
    3. Zīmolu juvelierizstrādājumu garantijas laiku nosaka to ražotājs, bet tas nav mazāks par 2 gadiem no preces iegādes brīža.
    4. Juvelierizstrādājumi ar dārgakmeņiem un izstrādājumi, kuriem ir koriģēts izmērs, netiek mainīti, izņemot gadījumus, kad konstatēts slēpts ražošanas defekts, kas nav novēršams, veicot to remontu.
    5. Izstrādājumiem ar rodija pārklājumu un apzeltītām rotaslietām ir iespējams dabisks nodilums, kas nav uzskatāms par defektu, un uz to nav attiecināmi preces garantijas noteikumi.
    6. Juvelierizstrādājumu garantijas remontu veic GIVEN servisa juvelieri.
    7. Zīmolu precēm garantijas remontu veic to ražotājs.
    8. Garantijas remonts netiek veikts, ja:
      1. prece ir patvaļīgi bojāta;
      2. nav ievēroti juvelierizstrādājumu garantijas, lietošanas un kopšanas noteikumi;
      3. juvelierizstrādājumu ir labojis vai tā sākotnējo dizainu mainījis cits meistars, kurš nav GIVEN servisa juvelieris.